Masz pytania?
  • Napisz do nas Jesteśmy na Facebooku!
  • Logowanie
    Przypomnij hasło
  • Rejestracja

Śledzenie przesyłek

Śledzenie przesyłek - Poczta Polska

Wybierająć opcję śledzenia możesz szybko sprawdzić aktualny status przesyłki, zarówno po stronie Poczty Polskiej jak i operatorów zagranicznych.
 


Śledzenie jest możliwe po wpisaniu numeru przesyłki,który otrzymasz wraz z informacją o wysłaniu paczki. Wpisz pełny 20 cyfrowy lub 13 znakowy numer bez spacji oraz nawiasów i naciśnij Szukaj.

Dlaczego moja przesyłka nie wyszukuje się w systemie?

Przesyłka może być śledzona dopiero po tym jak zostanie zarejestrowana w systemie Poczty Polskiej.  Poczekaj do następnego dnia od nadania przesyłki i sprawdź ponownie.

Minęło już kilka dni od nadania, gdzie jest moja przesyłka?

Najprościej sprawdź poprzez śledzenie gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka i czy czasami nie zostało wystawione awizo. 

Jeżeli po 5 dniach roboczych od momentu wysłania przez nas paczki nie dostaliście Państwo paczki ani zawiadomienia (awizo) o tym, że czeka ona na Was na poczcie prosimy o osobiste sprawdzenie czy przesyłka dotarła do Państwa Urzędu Pocztowego. W większości przypadków okazuje się, że paczka czeka na poczcie – a po prostu nie zostało dostarczone awizo przez listonosza lub zostało ono błędnie wypisane.

Paczka w Urzędzie Pocztowym przetrzymywana jest przez 14 dni (dwukrotnie awizowana). Po tym czasie odsyłana jest do nadawcy oraz pobierana jest opłata za zwrot przesyłki.

Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. (22) 797 08 73 lub korzystając z formularza kontaktowego.

Śledzenie przesyłek - DPD

Posługując się numerem listu przewozowego możesz szybko sprawdzić gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka. wpisz numer przesyłki,który otrzymasz wraz z informacją o wysłaniu paczki.
 


Co zrobić jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?

Najprościej sprawdź gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka i jeśli występują problemy z doręczeniem, skontaktuj się z DPD Polska Sp. z o.o. pod numerem tel.
    - 801 400 373 (koszt wg stawek operatora osoby dzwoniącej)
    - dla telefonów komórkowych 22 577 55 55
    (od pon. do piątku w godz. 8:00 - 20:00, soboty 8:00 - 14:00) i podaj numer przesyłki.

Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. (22) 797 08 73 lub korzystając z formularza kontaktowego.