Dostawa i płatności
Darmowa dostawa od 199 zł*
Kiedy produkty w Twoim koszyku osiągną wartość 199 zł i wybierzesz ORLEN paczka otrzymasz przesyłkę za 0 zł.
Jeśli Twój koszyk osiągnie wartość 249 zł i wybierzesz Paczkomat InPost 24/7, DHL Automaty BOX 24/7 i POP lub Pocztex Kurier również nie zapłacisz za przesyłkę.
Aby skorzystać z tej możliwości, wybierz jedną z czterech opcji dostawy za 0 zł, która najbardziej Ci odpowiada.
Koszty dostawy**
Sposób dostawy | Koszt dostawy | Czas dostawy | |
Przedpłata | 9,90 zł | Większość przesyłek dostarczonych w ciągu 2 dni roboczych. | |
Przedpłata Pobranie |
13,90 zł 18,90 zł |
Większość przesyłek dostarczonych w ciągu 2 dni roboczych. | |
Przedpłata Pobranie |
13,90 zł 18,90 zł |
98% przesyłek dostarczonych w następnym dniu roboczym. | |
Przedpłata Pobranie |
15,90 zł 20,90 zł |
98% przesyłek dostarczonych w następnym dniu roboczym. | |
Przedpłata |
16,90 zł 21,90 zł |
97% przesyłek dostarczonych w następnym dniu roboczym. |
Przedpłata |
12,90 zł 17,90 zł |
97% przesyłek dostarczonych w następnym dniu roboczym. |
*Koszty dostawy na terenie Polski
**Ceny obowiązują dla każdej przesyłki do 20 kg (Pocztex) i 30 kg (InPost Paczkomat, InPost Kurier, Kurier DHL, DHL POP).
Czas dostawy
Dostawa zamówienia wynosi 3-4 dni robocze.
Dostawa zamówienia = czas realizacji + czas doręczenia
Czas realizacji (wysyłki) zamówienia wynosi 2 dni robocze. Czas realizacji zamówienia liczony jest od chwili:
-
przyjęcia zamówienia, jeśli wybierzesz płatność przy odbiorze;
-
otrzymania potwierdzenia dokonania wpłaty, jeśli dokonujesz płatności poprzez serwisy internetowe, np. Przelewy24;
-
zaksięgowania wpłaty na rachunku ECOSPA, jeśli opłacasz zamówienie przelewem na rachunek bankowy.
Czas doręczenia wynosi:
-
1-2 dni robocze dla wysyłki przez InPost Paczkomat 24/7 i InPost Kurier - 98% przesylek dociera nastepnego dnia roboczego.
-
1-2 dni robocze dla przesyłek wysyłanych kurierem DHL i DHL POP. Zwykle 1 dzień.
-
1-2 dni robocze dla przesyłek: ORLEN paczka i Kurier Pocztex.
-
Przesyłki wychodzące z naszego magazynu w piątek docierają w poniedziałek.
* Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej. W okresach zwiększonej sprzedaży, czy braku towaru, termin realizacji zamówienia może się wydłużyć. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z obsługą sklepu pod adresem: info@ecospa.pl lub telefonicznie: 22 797 08 73.
Jak kupować?
- Zakupów w ECOSPA możesz dokonać jedynie poprzez sklep internetowy. ECOSPA nie prowadzi dystrybucji swoich produktów w innych sklepach internetowych, ani w sklepach stacjonarnych. Jedynym kanałem sprzedaży oryginalnych produktów marki ECOSPA jest nasza oficjalna strona internetowa i sklep on-line https://ecospa.pl.
- Zamówienia możesz składać 24/7, o dowolnej porze dnia, we wszystkie dni tygodnia, niedziele oraz święta.
- Zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku.
- Od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00 możesz skontaktować się także z naszym Biurem Obsługi Klienta: tel. 22 797 08 73 lub mailowo pisząc na adres info@ecospa.pl.
Formy płatności
Przedpłata na konto
ECOSPA s.c.
Wilcza 31 lok. 1A,00-544 Warszawa
Alior Bank
32 2490 0005 0000 4530 4370 7318
Płatność online - Przelewy24
Na ecospa.pl możesz zapłacić szybkim przelewem online za pośrednictwem Przelewy24. Wybierając tę metodę płatności zostaniesz przekierowany bezpośrednio do systemu Przelewy24, w którym masz możliwość wybrania swojej instytucji bankowej. Najnowsze metody szyfrowania danych w połączeniu ze światowej klasy platformą sprzętową gwarantują niezawodność dokonywanych transakcji. Szczegóły dotyczące usługi Przelewy24 znajdziesz na stronie Przelewy24. System Przelewy24 obsługuje bezpieczne transakcje:
Karty płatnicze VISA, MasterCard, POLCARD i inne, ePrzelewy jak mTransfer (mBank), MultiTransfer (MultiBank), Intelipay (Inteligo) i inne, płatności mobilne BLIK, PayPo - Kup teraz, zapłać za 30 dni, PayPal.
Za pobraniem - płatność przy odbiorze
Możesz również zapłacić gotówką listonoszowi lub kurierowi przy odbiorze przesyłki. Pieniądze wpłacane są przez pocztę lub kuriera na wskazany rachunek bankowy.
Płatnośc zagraniczna online - Paypal.pl
Wybierz płatność przez PayPal, a na koniec procesu składania zamówienia zostaniesz przekierowany do systemu Paypal.pl. Szczegóły dotyczące usługi PayPal znajdziesz na stronie PayPal - płać na stronach internetowych.
Śledzenie przesyłek - Poczta Polska
Wybierająć opcję śledzenia możesz szybko sprawdzić aktualny status przesyłki, zarówno po stronie Poczty Polskiej jak i operatorów zagranicznych. Śledzenie jest możliwe po wpisaniu numeru przesyłki, który otrzymasz wraz z informacją o wysłaniu paczki. Wpisz pełny 20-cyfrowy lub 13-znakowy numer bez spacji oraz nawiasów i kliknij Szukaj.
1. Dlaczego moja przesyłka nie wyszukuje się w systemie?
Przesyłka może być śledzona dopiero po tym, jak zostanie zarejestrowana w systemie Poczty Polskiej. Poczekaj do następnego dnia od nadania przesyłki i sprawdź ponownie.
2. Minęło już kilka dni od nadania, gdzie jest moja przesyłka?
Poprzez "śledzenie" sprawdź, gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka i czy nie zostało wystawione awizo. Jeżeli po 5 dniach roboczych od momentu wysłania przez nas paczki, nie otrzymałeś paczki, ani zawiadomienia (awizo), że paczka czeka na obiór w punkcie pocztowym, prosimy o osobiste sprawdzenie, czy Twoja przesyłka dotarła do Urzędu Pocztowego. W większości przypadków paczka czeka na poczcie, listonosz nie dostarczył lub błędnie wystawił awizo. Paczka w Urzędzie Pocztowym czeka na odbiór przez 14 dni, jest dwukrotnie awizowana. Po tym czasie odsyłana jest do nadawcy oraz pobierana jest opłata za zwrot przesyłki.
Śledzenie przesyłek - DHL
Posługując się numerem listu przewozowego możesz szybko sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka. Wpisz numer przesyłki, który otrzymasz od nas wraz z informacją o wysłaniu paczki.
1. Co zrobić jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?
Sprawdź, gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka i jeśli występują problemy z doręczeniem, skontaktuj się z DHL Parcel Polska Sp. z o.o. pod numerem tel. 42 6 345 345 (koszt wg stawek operatora osoby dzwoniącej). Infolinia czynna od pon. do piątku w godz. 7:00 - 20:00, soboty 8:00 - 16:00.
Śledzenie przesyłek InPost
Na stronie InPost wpisz numer przesyłki, który otrzymasz od nas wraz z informacją o wysłaniu paczki.
W przypadku problemów z otrzymaniem przesyłki, możesz interweniować w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. (22) 797 08 73 lub mailowo, pod adresem: info@ecospa.pl.