Dostawa i płatności
Koszty dostawy na terenie Polski
** Darmowa dostawa od 199 zł **
Jeśli dodasz do koszyka produkty o wartości minimum 199 zł brutto i wybierzesz opcję wysyłki Kurier Pocztowy 48 lub Paczkomaty 24/7, Twoje zamówienie dostarczymy bez dodatkowych opłat za przesyłkę. Aby skorzystać z tej możliwości, wybierz w koszyku jedną z dwóch opcji dostawy za 0 zł, która bardziej Ci odpowiada.
Koszty dostawy
Sposób dostawy | Koszt dostawy | Czas dostawy | |
![]() |
Przedpłata Pobranie |
9,90 zł 14,90 zł |
Zwykle w ciągu 1-2 dni roboczych. |
![]() |
Przedpłata Pobranie |
11,90 zł 16,90 zł |
Szybkie doręczenie przesyłek. 98% dociera następnego dnia. |
![]() |
Przedpłata |
14,90 zł 18,90 zł |
Do końca dnia w ciągu 1 -2 dni roboczych. Zwykle 1 dzień. |
Odbiór osobisty | Przedpłata | 0 zł* | Zwykle 1 - 3 dni roboczych po opłaceniu zamówienia. |
Ceny obowiązują dla każdej przesyłki do 20 kg (Poczta Polska) i 30 kg (Kurier DPD).
Czas realizacji zamówienia
Czas realizacji zamówienia wynosi:
- 1-2 dni robocze dla przesyłek wysyłanych Kurierem Pocztowym 48.
- 1-2 dni robocze dla wysyłki przez Paczkomaty 24/7 - 98% przesylek dociera nastepnego dnia.
- 1-2 dni robocze dla przesyłek wysyłanych kurierem DPD. Zwykle 1 dzień.
- 1-3 dni robocze dla opcji odbioru osobistego.
Czas realizacji zamówienia liczony jest od chwili:
- przyjęcia zamówienia, jeśli wybierzesz płatność przy odbiorze;
- otrzymania potwierdzenia dokonania wpłaty, jeśli dokonujesz płatności poprzez serwisy internetowe, np. Przelewy 24;
- zaksięgowania wpłaty na rachunku ECOSPA, jeśli opłacasz zamówienie przelewem na rachunek bankowy.
* Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej. W okresach zwiększonej sprzedaży, czy braku towaru, termin realizacji zamówienia może się wydłużyć. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z obsługą sklepu pod adresem: info@ecospa.pl lub telefonicznie: 22 797 08 73.
Odbiór osobisty
- Realizacja zamówienia z odbiorem osobistym trwa 1 - 3 dni robocze.
- Zamówienia są dowożone z naszego magazynu do biura zazwyczaj we wtorki i czwartki.
- Odbiór osobisty jest możliwy tylko po opłaceniu zamówienia. Dopiero po zaksięgowaniu wpłaty Twoje zamówienie zostanie przekazane do realizacji, a towar przekazany do punktu odbioru paczek w Warszawie. Kiedy zamówienie jest gotowe do odbioru, wyślemy Ci informację mailową o możliwości odbioru przesyłki. Dopiero po otrzymaniu wiadomości, zapraszamy po odbiór zamówienia.
- Jeżeli nie odbierzesz zamówienia w ciągu 14 dni, paczka jest zwracana do magazynu. W takiej sytuacji pobieramy opłatę 10 zł za zwrot paczki do magazynu.
- Punkt odbiorów osobistych jest czynny w dni robocze w godz. 7.30-17.00.
- Adres punktu odbioru:
Easyoffice / ECOSPA
Wilcza 31 lok. 1A, 00-544 Warszawa, domofon 1
(I piętro, drzwi po lewej stronie)
Jak kupować?
- Zakupów w ECOSPA możesz dokonać jedynie poprzez sklep internetowy. ECOSPA nie prowadzi dystrybucji swoich produktów w innych sklepach internetowych, ani w sklepach stacjonarnych. Jedynym kanałem sprzedaży oryginalnych produktów marki ECOSPA jest nasza oficjalna strona internetowa i sklep on-line https://ecospa.pl.
- Zamówienia możesz składać 24/7, o dowolnej porze dnia, we wszystkie dni tygodnia, niedziele oraz święta.
- Zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku.
- Od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 17:00 możesz skontaktować się także z naszym Biurem Obsługi Klienta: tel. 22 797 08 73 lub mailowo pisząc na adres info@ecospa.pl.
Formy płatności
Przedpłata na konto
ECOSPA s.c.
Wilcza 31 lok. 1A,00-544 Warszawa
Alior Bank
32 2490 0005 0000 4530 4370 7318
Płatność online - Przelewy24
Na ecospa.pl możesz zapłacić szybkim przelewem online za pośrednictwem Przelewy24. Wybierając tę metodę płatności zostaniesz przekierowany bezpośrednio do systemu Przelewy24, w którym masz możliwość wybrania swojej instytucji bankowej. Najnowsze metody szyfrowania danych w połączeniu ze światowej klasy platformą sprzętową gwarantują niezawodność dokonywanych transakcji. Szczegóły dotyczące usługi Przelewy24 znajdziesz na stronie Przelewy24. System Przelewy24 obsługuje bezpieczne transakcje:
Karty płatnicze VISA, MasterCard, POLCARD i inne, ePrzelewy jak mTransfer (mBank), MultiTransfer (MultiBank), Intelipay (Inteligo) i inne, płatności mobilne BLIK, PayPal.
Za pobraniem - płatność przy odbiorze
Możesz również zapłacić gotówką listonoszowi lub kurierowi przy odbiorze przesyłki. Pieniądze wpłacane są przez pocztę lub kuriera na wskazany rachunek bankowy.
Płatnośc zagraniczna online - Paypal.pl
Wybierz płatność przez PayPal, a na koniec procesu składania zamówienia zostaniesz przekierowany do systemu Paypal.pl. Szczegóły dotyczące usługi PayPal znajdziesz na stronie PayPal - płać na stronach internetowych.
Śledzenie przesyłek - Poczta Polska
Wybierająć opcję śledzenia możesz szybko sprawdzić aktualny status przesyłki, zarówno po stronie Poczty Polskiej jak i operatorów zagranicznych. Śledzenie jest możliwe po wpisaniu numeru przesyłki, który otrzymasz wraz z informacją o wysłaniu paczki. Wpisz pełny 20-cyfrowy lub 13-znakowy numer bez spacji oraz nawiasów i kliknij Szukaj.
1. Dlaczego moja przesyłka nie wyszukuje się w systemie?
Przesyłka może być śledzona dopiero po tym, jak zostanie zarejestrowana w systemie Poczty Polskiej. Poczekaj do następnego dnia od nadania przesyłki i sprawdź ponownie.
2. Minęło już kilka dni od nadania, gdzie jest moja przesyłka?
Poprzez "śledzenie" sprawdź, gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka i czy nie zostało wystawione awizo. Jeżeli po 5 dniach roboczych od momentu wysłania przez nas paczki, nie otrzymałeś paczki, ani zawiadomienia (awizo), że paczka czeka na obiór w punkcie pocztowym, prosimy o osobiste sprawdzenie, czy Twoja przesyłka dotarła do Urzędu Pocztowego. W większości przypadków paczka czeka na poczcie, listonosz nie dostarczył lub błędnie wystawił awizo. Paczka w Urzędzie Pocztowym czeka na odbiór przez 14 dni, jest dwukrotnie awizowana. Po tym czasie odsyłana jest do nadawcy oraz pobierana jest opłata za zwrot przesyłki.
Śledzenie przesyłek - DPD
Posługując się numerem listu przewozowego możesz szybko sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka. Wpisz numer przesyłki, który otrzymasz od nas wraz z informacją o wysłaniu paczki.
1. Co zrobić jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?
Sprawdź, gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka i jeśli występują problemy z doręczeniem, skontaktuj się z DPD Polska Sp. z o.o. pod numerem tel. 801 400 373 (koszt wg stawek operatora osoby dzwoniącej) dla telefonów komórkowych 22 577 55 55 (czynne od pon. do piątku w godz. 8:00 - 20:00, soboty 8:00 - 14:00)
Śledzenie przesyłek InPost
Na stronie InPost wpisz numer przesyłki, który otrzymasz od nas wraz z informacją o wysłaniu paczki.
W przypadku problemów z otrzymaniem przesyłki, możesz interweniować w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. (22) 797 08 73 lub mailowo, pod adresem: info@ecospa.pl.